lördag 15 september 2012

xc

i gar hade jag mitt tredje xc meet. alla meet ar 5 km och jag blir snabbare och snabbare haha for varje race. Forsta racet var i Colordo Spring och det var bara uppfor, tank er sotenasbacken som en stig som slingrar sig upp och det var sakert 30 grader. haha min tid da va 33:05 ratt nojd med tanke pa varmen, uppfor och altitude som gor allt mkt svarare. nasta race va tidigt pa morgonen bussen lamnade skolan 06:15. fick da en tid pa 29:07. Igar fick jag en tid pa 28:00 vilket jag ar nojd med. haha xc ar mkt roligare an vad jag trodde det skulle va ,men det ar fortfarande valdigt jobbigt. har ar som bilder fran i gar.

fick sluta skolan tidigare for att ta skolbussen till tavlingen. 
 jag ar i C teamet haha sa vart race startade inte forran 18:20 sa sa vi hade gatt om tid att hanga i vart lilla lager.
 jag och Hedyeih tog lite fin ego-pics medan vi vantade



 emma som ar for lat for att springa och ar varan manager i stallet ville ocksa va med pa kort

 miriam laddar med ost
 emma gor sig reda for att ta tid
 brooke, emma (managers) och jag

 basta managers ever




 haha
Summer 


  efterat akte vi till en resturang och at middag



1 kommentar: