söndag 23 september 2012

handelserik natt/morgon

aaaaaahhhh jag blev kidnappad!! 6 tjejer i utkladda i de mest underliga kostymerna rusade in i mitt rum klockan 4 pa morgonen och skrek och kamerorna blixtrade. Det var alla seniors i xc som kom och kidnappade alla tjejer i laget. Jag gomde mig under mitt fina prinsesslakan men blev sen tvungen att ga upp satta pa mig klader snabbt och blev sedan ledd med forbundna ogon ut till en bil och de korde ivag. vart... no idea!! hahah de hade startat att kidnappa tjejer klockan 1 pa morgonen. 
de tog oss till Denny's ett frukost,brunch och lunch stalle! (ahlbergs ni kommer val ihag western omelet) som sagt en handelserik natt/morgon men jag kom hem matt och belatet med ett leende pa lapparna! (bilder kommer skulle jag tro)

1 kommentar:

  1. Ellen vi måste skypea snart din svenska har börjat fallera!! De mest underliga kostymer haha!!! Men fy va skkööj du verkkar ha det ellen pellen! Ha det mega bra!

    SvaraRadera