onsdag 26 september 2012

hemkomst?

vem? Dane, en av killarna uppe i Estes Park, sa kompis med min vardbror. ar junior pa min skola.
nar? tydligen har killarna (sam, jeremy, shane och dane) planerat detta anda sen estes park. Dane och jag borjade sms och homecomming blev ett av amnena. men trodde inte att han skulle fraga mig... haha i alla fall, det var meningen att han skulle fraga mig i mandags men han va inte saker pa om jag hade nagra andra planer. har kommer shane in i bilden, det var hans jobb att ta reda pa detta och sen se om jag va hemma pa mandagen, lat mig saga att shane misslyckades, jag va pa mitt rum men han hittade mig tydligen inte sa allt blev framskjutet till tisdag istallet. Jag och vida traffades efter skolan for att baka kladdkaka (amerikanarna alskar den) vi pratade om homecoming och helt plotsligt ser jag att jag har fatt ett sms fran dane som sager att han har nagot viktigt att fraga... och undrar om jag ar hemma. sa det borjar bli lite obvious. jag och vida kommer helt plotsligt pa att vi maste ut pa promenad... (unviker det hela lite) men sa smaning om maste jag komma hem igen och jag ar vat och kall (regn!) sitter och vantar pa vad som komma skall. sen smsar han mig och vill bara forsakra sig om att jag inte har nagra planer och att han snart kommer for att gora det official.
hur? det knackar pa dorren och jag gar och oppnar. dar star han, min lilla van, men en korg som som inneholl swedish fish, milk duds, m&m and popcorn och langst fram en note asking hemkomst? haha saa sott! just saying we're going just as friends!

 dane och jag 

haha jag va sa glad for trodde verkligen inte att nagon skulle fraga mig, i alla fall vi ska ga tsm med en grupp av hans vanner och han visste att jag hade planerat att ga med vida sa da visade det sig att en av hans kompisar inte har en date och ville ga med vida. saa i morgon ar det vidas tur, hon ska traffa den har killen i morgon efter skolan... hmmm... vi far val se hur detta slutar....sa excited!! :)

2 kommentarer:

  1. Det var det sötaste!
    Är Dane son till din finska familj?
    När är Hemskomst?

    Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. haha vet!
    ne det ar en van till han!
    homecoming week ar nasta vecka sa det ar 6 oct!
    love u too!

    SvaraRadera