måndag 10 september 2012

Estes Park


har inte haft nagot internet i huset denna helgen sa darav inget nytt inlagg meeen nu  kara vanner, familj och random people har kommer uppdatering fran forra helgen uppe i Estes park!

Det va labor day weekend forra helgen vilket innebar ingen skola pa mandagen. Sa da passde vi pa att aka upp till estes Park (liksom allt annat folk)





Det var min familj och 3 andra familjer. Med barn fran aldrarna 10 till 17, jag,justine och emma var de enda tjejerna sen var resten killar. Alla var supersnalla och vi en finfin helg tilsammans.

vi bodde familjevis  i var sin cabin och men pa kvallarna at vi alla middag tsm hos nagon. Killarna lurade med mig ut i skogen under backsvarta natten for att leka Commando! haha det kandes nastan som att jag var med i the hunger games... vi gomde oss i skogen medan en kille skulle hitta oss med hjalp av en ficklampa. haha det var roligt men lite laskigt.




pa dagarna spelade vi minigolf, tennis








frisbeegolf, och efter leken commando kande jag for att vara lite mer som Katniss Everdeen sa detta va var vi gjorde






Jag och Laurie gick aven pa en harlig hiking tur





Vi akte aven in till den lilla sota byn for glass :))


saa jag hade en helt faktsatisk, rolig, vacker, underhallande helg tillsammans med fantasktiskt folk!
hejsvej saknar er dar hemma! ska forsoka uppdatera mer ofta nu men tiden gar sa fort och jag har saker for mig men ja vi far se hur det gar.

KRAM

5 kommentarer:

  1. Underbart!
    Vilken härlig helg ni verkar ha haft och vilket gott gäng!
    Är det kul att äntligen ha fått en bror?
    Du passar med pilbåge:) men träffade du?
    Bra att du har mycket att göra.
    Vi har fått sommar igen, lagom till min födelsedag!
    Har du fått brevet från oss?
    Kramar mammma

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha aa, och jag traffade sa det sa men det var knapptr och en gang traffade jag justines tavla i stallet... hahah aah vad harligt
      jag har fixas ett paket som maste skickas glen skulle skicka i gar men hann inte sa for hoppnings vis i dag. jag har inte fatt brev fran er an. men vantar spant nu :)

      Radera
  2. Heeeeeej ellleN!!!!!! :D
    Vi kollar här på din blogg på denna lektion, vi tycker om den! Vi diskuterade även vilket mega balle pigment du kommer ha efter din tripp till usa!!! Hoppas du har de kanon. Det är svinmånga killar i 96 klasserna. Du kommer ha ett stort urval av yngre män! Ha de bäst
    /hanna, linnea, stina, johanna, hanna, sen har vi inte frågat några mer men de violl säkert också hälsa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah vad bra! fortsatt kommentera det gillar jag! ni far ha det bast! kraam

      Radera
  3. Hej kan du skriva ett inlägg om varför du valde AFS och vad som har varit bra/dåligt med dem? Var YFU något alternativ från början?

    SvaraRadera