torsdag 6 september 2012

hej kompisar!

som sagt det hander mycket har i colorado och mitt liv. Om 10 minuter ska jag ge mig ut i cirkus 30 graders varme och springa i colorados vqackra landskap med lite for mycket berg nar det kommer till lopning. eller ja vi springer val inte direkt.. snarare joggning om ens det.... Idag ska vi ha team feed, vet inte sa mkt bara att vi seniors ska bjud laget pa middag. och i morgon ar nasta race. hade quiz i Aquatic biology idag och det var latt men inte for mig for alla ord och termer har de mest komplicerade orden de kan komma upp med och lektionerna bestar av massa power points med for mkt info att skriva ner. sa om det hade varit ppa svenska hade det varit latt som en platt men nu ja lite svarare. hehe fast det som ar skont ar att jag inte maste prestera perfekt sa jag tar det lite som det kommer...
jag hade en fantastiskt bra helg, bilder och info kommer nu till helgen! Nu maste jag dra! vi hors!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar