torsdag 27 september 2012

KLADDKAKA

Jag och Vida bakade kladdkaka till var engelska klass! haha ni skulle varit dar och hort reaktionerna. en tjej innan hon ens hade svalt (sager man sa?) sa nastan skriker hon, OMG, omg this is sooooooo good! best thing I have ever tried! detta va innan klassen borjat sa det trillar in fler och fler elever och all tar en bit direkt och klassrummet fylls av OMG, so good, love this, whihoo, it's like brownie but in cake form, haha 
vida och jag ba: Success!! 



 jag, cocoa, framfor mitt hus! (det langst till hoger)

promenix med cocoa och Vida

3 kommentarer:

  1. Det varkar som cocoa och doris har gått samma lydnadskurs;)
    Har det blivit höst än?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. en annan svensk utbytesstudent som gar pa min skola )

      Radera