lördag 2 mars 2013

till min besvikelse

ett utbytes ar blir aldrig precis som man tankt sig, men det betyder inte att det inte ar ett bra ar. just nu ar jag ganska deppig dock, for i torsdags fick jag reda pa att jag inte plattsade i fotbolllslaget. De ar riktigtriktigt duktiga men kanner anda att jag ar bra nog att spela med dem. men kan saga att tryoutsen va inte till min fordel. spelade innomhus och sen i 20min , 5 min matcher utomhus i snon. kanner mig jatteledsen, for att spela high school fotboll har alltid varit min drom, det va en stor orsak till varfor jag akte. men som sagt, mitt ar blir inte alltid som jag tankt mig, men det betyder inte att det inte ar bra. istallet for fotboll kan jag joina tennis, fragade ocksa om det va forsent att borja i lacrosse, men har inte fatt natt svar. haller tummarna, det hade ju alltid varit coolt! inte nog med besvikelsen med fotbollen, i fredags fick jag gar hem i fran skolan for att jag made sa daligt, har troligen influensan och det suger. mar jattedaligt. sa har sovit bort helgen och kollat pa filmer och last harry potter. nu ska jag titta in pa svt och se om jag hittar natt svenskt program!

6 kommentarer:

  1. Hoppas att du snart mår bättre, här hemma är det jättemånga som är sjuka.
    Kan som våren har kommit nu när mars är här, härligt!
    Krya på dig!
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. känner igen mig så himla mycket. när jag åkte hit så var fotbollen också en stor dröm och hela grejen med att vara med i ett varsity lag. min skola är state champions och extremt seriösa men jag kände ändå att jag platsade men nej, jag får spela jv istället. jv är bättre än ingenting men det är med freshmen och ganska mycket på lek så min dröm fick ändras om lite. men tänk på att året blir ju vad du gör det till och nu kanske du blir värsta tennisproffset istället. hoppas du har det bra annars!

    SvaraRadera
  3. Åh nej :( Men hallå tänk tennis det är ju hur coolt som helst tänk om du blir jättebra på det så kan vi spela varje sommar sen på en tennisplan!! inte för att jag kan spela men ändå, det är ju hur kul som helst i alla fall! och lacrosse hade också vart så kul!! kan man gå i capture the flag i din skola?

    SvaraRadera
  4. och ellen lite svt play recomendations då, historieätarna (vet inte om det går att se längre men de va så bra!) och jobbtjuven haha med per andersson och sen självklart det givna så ska det låta! wild kids har ju börjat gå igen! och på tv4 play kan du kolla på postkodmijonären från igår där vår klass var med :))))

    SvaraRadera
  5. nej vad synd! :( men Lacross är ju värsta amerikansk asporten och även där blir det ju lagkänslan så det skulle nog bli ´rikitgt bra och kul också, jag känner en tjej som springer track för att hon gillar vännerna men hon tycker lactrss är roligare och Tennis är ju jättekul det med så fort man lär sig att inte skjuta över boilllarna!v ;) men då får du ju också ha sådanna söta outfits! :D och vet du vad, det finns ju alltid TRACk! :D haha. och då kansk evi träffas på meets! :D

    SvaraRadera