onsdag 27 februari 2013

tryouts

igar va forsta riktigta fotbolls uttagningen i 3 timmar spelade vi sma lags matcher, dock i gympasalen. men det va riktigt kul att va tillbaka pa planen och spela men riktigt bra spelare igen. Jag gjorde mitt basta under dessa omstandigheterna. va lite halt och svart att riktigt gora natt med det va kul! och jag fick faktiskt komplimanger av nagra tjejer och coachen sa att det va kul att se mig spela och att jag va bra! sa ja det kanns alltid skont att hora andra saga att man ar bra!:) ikvall ar det annu mer spelande som galler. tryouts ar tills lordag. sa vet inte om jag make the team or not till helgen.

ha det bast!

2 kommentarer:

  1. Vad kul att ni är igång! Du är ju bra Ellen, jag håller tummarna!
    Stora kramar mamma

    SvaraRadera
  2. Håller med Mia. Du är bra! Tänkt på det och tro på dig själv på träningarna framöver. Det har betydelse!
    Kram pappa

    SvaraRadera