tisdag 5 februari 2013

workout

picasion

kom precis hem efter ett langt och svettigt pass pa gymmet. det behovdes, for har varit stressad hela dagen for laxor och uppkommande test! ah hatar verkligen sadana dumheter! men de kallar, ska skriva fardigt min uppsatts i Forensic Science! skriver om den sa kallade zodiak mordaren. sa himla creepy ar det. hoppas ni mar bra, skulle garna vilja ha lite fler kommentarer for dem gor mig glad, speciellt nar jag ar nere! for livet har ar faktiskt inte alltid pa topp aven i fall man kan tro det! ha det bast!

2 kommentarer:

  1. Sötnos, låter skönt med ett pass i gymet, det hade jag behövt!
    Ska ju åka Tjejvasan om 2 veckor och orkar knappast gå upp för Sotenäsbacken! Illla! Synd att inte Alma ska åka då hade jag kunnat skylla på henna!

    SvaraRadera
  2. See you on Sunday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    SvaraRadera