fredag 1 februari 2013

cup song

godmorgon (for mig i alla fall) just nu ar klockan 6:38 och jag ar den enda som ar uppe annu. har precis gjort min mattelaxa som jag kom pa va due today nar jag vaknade hehe. haha igar va en galen kvall. Jag och justine satt i kallaren och song cupsangen when i'm gone fran pitch perfect! sa vi hade vara amerikanska roda muggar! haha det va jatteroligt! sen larde jag henne ocksa rivers and roads och sa song vi stammor i den! hehe hanna j fick en ersattning av dig for i ar till slut!;)

cup songen borjar 1:15
ha det fint, nu bar det av till sista och langsta dagen i skolan!

1 kommentar:

  1. Åååååh saknar rivers and roads!!!!! sjöng den själv för några dagar sen men blev verkligen inte effektfullt !! i need you my lovely sugar honey pie

    //hannna järgen

    SvaraRadera