tisdag 29 januari 2013

HAR KOMMER VI FRAN OLIKA LANDER OCH INVADERAR COLORADO

torsdagen spenderades med hela AFSganget nere i storstaen Denver. det blev lite shopping innan  det var dags for att besoka denver mint, vilket ar ett av 2 stallen har i USA dar de tillverkar mynt. Sen blev det ocksa en guidad tur i the capitol. haha alla va sa trotta och letade efter sittplatser hela tiden. Vi hade planerat en flashmob dar vi alla fros i en viss position i 2 min framfor the capitol. Dagen va lang men rolig, och kvallen fick jag en svensk middag sa att saga, lax och potatismos! 
flashmob

the capitol
I vantan pa att forever 21 ska oppna

tokig pojk fran Pakistan 
Sverige(Jenny) och Norge(Adam)
min norske van Adam
min Tyska kompis Nils

Fredagen va det dags for skola igen och jag fick sugga en rolig tjej som hette Sidney! Pa kvallen kom hojdpunkten dock da det va dags for att kolla pa en rode show pa denvers stock show.
julia adam och ingvild(norge)
 sverige
 jag och annie fran China
 jenny, julia (brazilien) och anna (italien)
hanne fran belgien och jag

Lordag akte vi till art museumet och sedan vidare till cherry creek mall och efter det hamtade familjen thomas upp mig och vi akte vidare till annu ett museem. ett nature science!

amandas ansikte
 lilla sota Keith

pa kvallen va det party time med alla utbytisar och lite annat folk!

Sondag va en orientation day och vi diskuterade mkt om allt vad det ar att vara en utbytesstudent. vi hade aven tid for prat och mat!
 ah det va en rolig men utmattande vecka med dessa undrbara personer!!

2 kommentarer:

  1. var Keith också utbytesstudent? han verkade lite ung :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha nee men han va det sotaste! du hade alskat honom!

      Radera