söndag 20 januari 2013

keystone med vida och matt

igar bar jag mig av till klippiga bergen igen, denna gangen med vida och hennes vardbror matt. 6:30 hamtade de upp mig och bilresan ditt bestod av fantatiska vyer och Countrymusik pa hogsta volym. 
keystone va det har jag och dagen va underbar. solen sken som bara den och efter att ha akt hela dagen, tog bara en liten paus for den givna lunch peanutbutter and jelly sandwich, blev man allt lite rosig om kinderna








bast av allt ne inte riktigt men i denna lift kon stotte vi pa nagra norrman i var alder. jag och vida horde de prata och gav varandra "ah horde du det" blickar haha. sa jag fraga va de kom ifran och fick, Norgeeee! alskar norrman men tyvarr va dessa inte det trevliga pratsamma typerna, istallet gick de fore i liftkon!...

harlig dag va det i alla fall! haller pa att klippa ihop en film nu. ha det bast!

2 kommentarer:

  1. Vilka tråkmånsar! Norrmännen alltså:)
    Ni verkar ha haft en ljuvlig dag, Matt set ut att vara en riktig cowboy, mysig.
    Jag har influensa och ligger hemma och ser på Netflix, 14 avsnitt av MadMen på en dag, det du!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Ellen!
    Det ser fantastiskt ut! Glöm inte bort hur bra du har det ;-)
    Ser fram emot din film.
    Kram

    SvaraRadera