tisdag 15 januari 2013

FEM (inte sex) laxar i en laxask


aaah jag ar bored. har kommer en nackdel med usa. Allt ar sa langt ifran allt annat. Man behover bil for att ta sig runt har. just nu sitter jag i mina mysiga fleece pajamas-pants och smsar med alexis oom ingenting hehe. som sagt jag ar uttrakad. men men idag i public speaking fick jag lara alla en svensk tungtvistare, hehe rakade dock saga fem istallet for sex men men det vet ju inte dem!alexis forsoker overtala mig att fraga nagon till winter formal som ar i februari, men neeej, vem ska jag fraga?,... :p
Nu vill jag hitta pa nat men det ar ja ingenstans jag kan ta vagen, kompisar pluggar och promenad, nej tack minusgrader va det har ja!


1 kommentar:

  1. Gå på bal!, låna nån granne eller kompis bara du går. Annonsera!

    Bored swede looking for handsome, active date with car,!!!

    Love ya

    SvaraRadera