fredag 11 januari 2013

FREDAG!!:)

antligen har ar veckan over, eller antligen och antligen, mer att annu en skolvecka ar over. och antligen ar det FREDAG


Mina nya favvoklasser ar alla nya.

  •  Kor, har en jatterolig ung tjej som larare och klasses ar enorm, typ 76 st sa det ar awesome!
  • Forensic Science ar sa coolt, for er som inte vet va det ar ar det liksom som CSI FBI och sa vi kollar pa CSI, just nu lar vi oss om olika evidence och ja vi lar oss om hur att jobba i ett crime lab! och lararen har sjalv jobbat som det och jattebra! fick ocksa reda pa att allt i CSI new york tvshowen faktiskt har hant pa riktigt, lite laskigt...
  • Public Speaking himla bra larare och ja jag jag gillar lektionerna jattemkt, och vet att jag kommer lara mig saker som jag kommer ha nytta av.
Guitar:

I dag larde jag mig ja ma han leva haha och det fick mig att komma i hag hur galen den sangen ar!

fingrarna gor ont hehe

Igar: Elin sa att hon hade sett now is good och satt och grat for sig sjalv i koket, jag kolla pa den i gar kvall sjalv pa datorn haha storgrat, shane satt brevid och gjorde laxor och gav mig lite undrande blickar. 

Ikvall:

ska jag hem till Dani occh hitta pa nat kul dar!

2 kommentarer:

  1. asså tänk om man hade sådana lektioner i sverige, skullel var fett kul!
    Haha älskar när man sitter och gråter för sig själv och försöker göra det lite diskret :pppPPPppppP

    SvaraRadera
  2. Åååh Ellen va jag är avundsjuk!!!! Forensic science asso! Jag som ska bli forensic :D du får berätta allt när du kommer hem!!!

    SvaraRadera