måndag 7 januari 2013

back to school!

hej kara vanner, nu ar jag tillbaka i den amerikanska skolan. de sista lov dagarna spenderader jag i skidbacken men laurie och justine och sen motte vi upp med danes familj och akte vara sista ak innan det va dags for pizza pa fatty's! vi tankte undvika de otroligt langa koerna, med istallet stangdes vagen av  over en timma da en olycka hade hant. men det va en trevlig dag!
dagen dar pa hade jag en skypedate med hanna montana som gav mig lite gossip om allt och alla som va med pa bjorli lagret. sen pa kvallen hamtade Mr makkikalli upp mig och jag samuel och lucas akte for att se denvers basketball team the nuggets vinna over jazz! det va roligt och haftigt! lucsas va mest glad over att de fick over 110 mal for da blev det gratis tacos for alla dagen dar pa hos taco bell. haha alla skrek we wnat tacos. lite mkt pressure for killen som tog starffkastet for 110 poang.
och igar sista dagen pa lovet akte jag vida och dani till Southglenn ett jattemysig litet stalle med sma affarer och en ice-rink och en stor biosalaong! sa vi ended up there! vi, som ni sag pa foraa inlagget at popcorn och drack dricka men vi kolla ocksa lite pa en valdigt bra film kallad: life of pi!

har far ni en bild pa mig och mina vanner Annie och Jenny som togs dagen efter vi forst landat i denver. kanns som valdigt valdigt lange sen.
ha det bast!

1 kommentar: