onsdag 20 februari 2013

langhelg!

ah har haft en harlig 4 dagars helg da vi fick fredag ledig och pa mandag va det president day!
fredags kvallen spenderades i en atelje, dar fina tavlor malades av vida, hennes vardmamma Lisa, Beta, utbytesstudent fran czech republic, och Megan och tjej till som jag inte kommer ihar namnet pa, hehe det va en riktig myskvall det!

 Pa lordagen bar det av till skidbackarna igen! ah det va harlga dagar ska ni veta! I loooved mandagen, da vi hade fatt sno under natten, jag och shane kora nastan bara duble black puckelpist med pudersno!!! ahh sa roligt det va!! :) tyvarr hande natt med min goooproo sa det jag trodde att jag spela in blev bara bilder, men fangade en finfin vurpa pa film som troligen kommer komma upp har snart!





















snoat har det gjort idag och ska fortsatta i natt! hoppas pa snowday! :) kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar