torsdag 21 mars 2013

tummen upp pa denna dagen


ja fick ju lite good luck pa mitt skap som jag aldrig anvander! hihi det gjorde mig gla sa tummen upp pa det!tennis match idag igen! fick spela tva! hade tva olika nya partners och vi vann 8-0 och 6-2 hihi de va jattedaliga, skulle saga att de va lika bra som min partner eheh men 2 vinster fick jag in dar! 


sen nar jag kom hem vanta ett litet gront paket! hehe kunde inta halla mig till fodelsedagen sa oppna hiihi sorry men ah sa glad jag bleeeev! skrivmaskins brev(love it!!) och ett fint fint armband!(bastis armand! hehe)
och det va inte allt fick ju en batiktroja eller tie-dye t-shirt assa!
 anna riktig amerikanar nu! yoga pants (to die for) och batiktroja!!

ni ar allt for bast!! saknar er ska ni veta! haha xoxo, nja ingen sager det har i alla fall men xoxo tillbaks!skype date snart da!

tummen upp pa er!

1 kommentar:

  1. är det utsvängda yogabyxor jag ser? Snacka om att du blivit americanized wopppah!(y)

    SvaraRadera