torsdag 14 mars 2013

tennis!

how to make a gif
hjalp assa i morgon smaller det! min forsta tennis macth! ar taggad! :) men tyvarrr har jag inte den basta partnern.... hon ar inte sa sportig ochh forsoker inte overhuvud taget.... men men vi far val se hur det gar! hade team dinner och hjalp vad matt jag ar! kina mat assa! hehe
det ar saaa varmt nu, solen bara gassar! runt 15 grader nu nar klockan ar 7 pa kvallen! och det ska bli varmare i morgon! fick min lilla uniform en svart och vit klanning! hehe ha en finfin dag




4 kommentarer:

  1. nämen vad proffisinelt att ha en tennisoutfit! Hoppas matchen går bra! :D

    SvaraRadera
  2. hahha min stavning var ju inte den bästa, men tror du fattar vad jag mena! :ppPPPpppppPPPpp

    SvaraRadera
  3. haha elin, proffisinelt!!!!! du är ju sportig i alla lägen så tennis blir väl nice!!!! hur gick matchen? KRAM

    SvaraRadera