söndag 31 mars 2013

happy Easter! Gla' Pask!! :) (annu mera bilder)

blev uppvaktad med amerikansk vaffel frukost i sangen! 
fick jattefina presenter fran min basta annika! blev sa himla glad! tack! sen fortsatte jag lasa en mkt bra bok haha och sen akte jag och klippte mig!

Sen va det middag och laurie hade fixat en svensk middag! skagenrora, lax och potatis och rodbetor!

jordgubbstarta hade dem ocksa fixat! :) mmmmm
create animated gif


hade lite svarigheter att blasa ut alla 18 ljus! eheh....
sen va det dags att borja skara upp tartan, jag fick denna aran!... sen fck jag min fina vaska och en bra bok.

trots sen kvall blev den en tidig morgon, alarmet va satt pa 4:15 am. det va dags for sunrise service at red rocks! amazing!!




Well it was beautiful and the feeling sitting there was amazing! loved it! snart ska vi till the makikallis pa pasklunch/middag!

1 kommentar:

  1. Grattis gumman!
    Vad roligt det var att prata med dig!
    Du ser ut att ha haft en fin födelsedag , du blev ordentligt firad!!!
    Mässan verkar vara helt fantastisk.
    Du kan väl skypa med oss snart igen<3

    SvaraRadera