onsdag 3 oktober 2012

Western Wednesday

I gar va det Colorado pride day och folk hade skidglasogon, mossa, vissa bar till och med runt pa skidor och stavar och andra hade alla skidklader pa sig i 27 graders varme. haha I dag ar det Western Wednesday och jag ser lite cowboy hattar och boots lite har och var :)

just nu sitter jag i biblioteket, haha skulle egentligen ga till ett skidklubb mote men hittade inte va vi va och de jag fraga hade fel haha. men nu har chans att plugga lite infor for mitt quiz i US history, vilket jag inte gjorde i gar...

Annars ar allt bra, men ar lite depp for ingen anledning, va sa himla excited och glad forra veckan men nu ar jag trott och nedstamd. Men som sagt, vet inte varfor. men ar forfarande excited for allt som ska handa denna veckan.

I kvall ar det powder puff som galler, sa idag ar det tjejernas tur att spela american football!! :) (tankte anmala mig men va lite sent ute, och btw det ar bara flagg fotboll... jag hade hoppats pa riktig american football men de enorma skydden sa jag kan springa in i folk och tacklas lite! )

ojust det glomde att beratta for er om mina grymma skills. Pa idrottslektionen gick vi upp till football planen och ja som vanligt va inget planerat sa vi fick gora vad vi ville... sa jag fick prova pa att var aen kicker. jag sparkade ameicanska fotbollen. Jag kande mig precis som Kurt i Glee. Jag va grym!! agde ut alla killarna ;) sa jag funderar pa en framtida kicker. seriost assa jag va awesome!

ooops nu har jag visst inte tid for att plugga... (onahj!)

och vet ni vad, jag skulle bli glad for lite mer kommentarer! (ni ar lite daliga pa det) Saknar er dar hemma!

jiii haaa, nu ska jag ta hasten till min forsta lektion! western wednesday here we come!! jiii haaa


6 kommentarer:

  1. Ellen du är ju seriööööst bra på alla idrotter, kan inte du filma någon gång om du är kicker? :D Ha det bäst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha elin, kanske det du! (tack for kommentaren! :))

      Radera
  2. Vi spelade match idag och jag saknar dig! Vi pratade om inkast innan matchen och då sa Lisa att du kastar bra inkast, vilket du gör för du är bäst, och då började jag sakna dig väldigt mycket!
    Hoppas du har det mega bäst!!
    ps. jag tycker som elin att du ska filma någon gång när du är kicker! ds.

    SvaraRadera
  3. haha emma du ar val for soot! saknar dig med!:) jag far val gora det da... :)
    kram

    SvaraRadera
  4. Söta söta Ellen!
    Låter som en karriär för dig! Var det några talangscouter där och filmade? Har det funnits kvinnliga kickers NFL?
    Här hemma regnar det hela tiden varje dag, doris har fått en regnkappa och esther vägrar gå ut. Jag funderar på om det är dags att börja bygga en ARK!
    Klara L ska vinterjobba i Sälen, hon hälsar till dig!
    När är dansen?
    Hoppas ni får jättekul!
    Jag älskar dig mitt gryn,
    Mamma mia

    SvaraRadera
  5. Jag vill se en GoPro-film med dig, helst skidåkning med det får väl vänta så fotboll, xc eller dansen får väl duga. Jag vill dock inte se en film som denna

    http://www.youtube.com/watch?v=QliBL-AQiAY


    Älskar dig
    Pappa Jonas

    SvaraRadera