lördag 20 oktober 2012

FIFA!!

okej, gardagen spenderades framfor tvn idag igen men i dag va det FIFA med Shane som gallde! sa coola ar vi! efter nagra matcher blev vi bada sugna pa att spela fotboll i verkligenten sa vi tva drog till high school och lirade lite fotboll i 90 min! kandes bra att komma ut och spela lite igen:) jag masta ju trana upp mig igen sa jag plattsar i varsity laget har till varen. :)

sen efter att jag duschat att spelat lite fifa med Justine och Shane sa akte hela familjen down town till Denver dar vi skulle se pjasen The three musketeers!

Nu ska jag gora mig i ordning for att aka till en fright fest pa en nojespakr i denver nu infor halloween med AFS!

HA det bast!

1 kommentar:

  1. Låter som ett bra sätt att komma igång! Äntligen en brorsa:)
    Hur var pjäsen? Vi ska nog se Shrek i London, den verkar så bra!
    Sista veckan före höstlovet. Skönt, alla är trötta��
    Kram Mamma

    SvaraRadera