tisdag 30 oktober 2012

Pitch perfect-perfect pitch

kom precis hem efter att ha sett min forsta film pa bio har i the united states! jag och Ashley min granne tog oss en tur denna fina kvall. jag behover namligen inte vara i skolan forran 10 i 2 i morgon sa kande for att vara lite spontana (elin saknar vara spontana utflyckter, inte ska man planera i forvag inte...) sa vi gav oss i vag for att kolla pa PITCH PERFECT!! ah alskart!:) sa himla sot, rolig och ja man blev glad av denna film.
Mamma och Clara och alma och pappa ocksa for den delen ni maste se den, kanns som eran humor och det ar musik hela tiden! lite som glee! min svenska stolthet kom fram nar carlssons release me va en av latarna! 

here's the trailer enjoy:

                                          


annars da? jo livet rullar pa har, hade lite sno har om veckan och det va sa kallt att man fick brainfreeze av att ga ut men nu ar det back to normal vilket ar varmt! gick pa en harlig promenad med cocoa nar temperaturen va perfekt. behovdes efter alla chokladbollar! haha

i helgen va jag och sag colorado rapids spela fotboll, vilken arena coolt assa, men freezing....

Ha en finfin dag, sjalv ska jag ga och lagga mig, for i mon blir det brunch med Ashley !

KRAAAM

2 kommentarer:

  1. Hej Ellen,
    härligt att läsa din blogg. Du verkar ha det så bra och roligt. Fortsätt med det. Tror att det bara blir bättre o bättre nu när skid och fotbollssäsongerna närmar sig.

    SvaraRadera
  2. Den filmen vill jag se!!
    Känner igen Fat Amy, spelade någons syrra,
    Vi såg Skyfall förra veckan, den var riktigt bra!
    Elin är på väg till NY, Tolle ska springa NY marathon, om det nu går efter Sandy.
    Sköt om dig älskunge!
    Kram mamma

    SvaraRadera