onsdag 24 oktober 2012

HAPPY BIRTHDAY TO SHANE!

I gar va det ingen vanlig dag ne for i gar va det min vardbrors fordelsedag hurra hurra hurra!!
                                         http://picasion.com/


sa eftersom  han ar ett stort fan av bilar, varje gang vi ar ute i trafiken hor man kommentarer som ah villke skonhet (haha vad tontigt det later pa svenska) ah det vill jag ha och namner all namn pa bilarna som kor forbi, sa fick han sveriges mest kopta bilar av mig! namligen ahlgrens bilar! haha

efter en failig tarta som dock va god tyckte jag det va dags att ha en liten svensk tavling! sa det blev till att ata godissnoren!





 explaining what I wrote in swedish 
 made a card for him


haha ALSKART!

KRAM!

1 kommentar:

  1. Vad söta ni är!
    Du passar verkligen in i familjen, ser ut att vara syster med Shane och Justine.
    Har du förslag på julklappar till familjen?
    Jag tycker att du ska vara Fladdermusflicka, det var du ju alltid när du var liten!!
    Är det något du vill att vi ska skicka till dig eller något du behöver?
    Älskar dig!!
    Mia

    SvaraRadera