tisdag 23 oktober 2012

Mandags shopping och hostlovets hojdpunkt 1 !

Igar efter skolan akte jag och Hedyieh till The Mall for att gora lite mandags shopping! ah vilken underbar bra dag, vi va de enda dar kandes det som, vi var helt ensama i affarerna, inga koer till varken provrum eller kassan, vi va effektiva och fick med oss lite saker hem och avslutade dagen med en smoothie :)

Jag och Hedyieh

sa tankte vara lite extra bloggig och ge er en dagens outfit bild! 

ny troja fran forever 21!

forutom den kom jag hem med en hoodie, 2 t-shirts och en kofta!


Bilder fran Fright Fest!

dagen borjade med att jag Fatu och Judit (tva andra utbytesstudenter) tog light rail till Downtown denver. Jag  fick 16 endollars mynt tillbaka i vaxel nar jag kopte biljetten, sa kande mig lite som Pippi med alla mina guldmynt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar