måndag 10 december 2012

jagdrickervarmchoklad!

hej har sitter och och dricker varm choklad for att varma upp mig sjalv framfor julkalendern! det ar svenkallt ute! fast nar jag kolla pa termometern sa det att det bara va 1 grad celcius ute... det tror jag inte pa, jag va som en isbit nar jag kom hem!

Igar akte vi downtown och kollade pa synfoniorkester och lucas min lilla van va med i barn koren och spelad en elf! haha det va juligt och valdigt bra!

innan va da battre, for vi at pa Bubba Gump! assa run forest run forest, forest gump! coolaste resturangen jag skadat! nasta gan ska jag ha med kameran min!

1 kommentar:

  1. Hej min kära Ellen,
    Var inne på nätet och kollade på Bubba Gump. Ser häftigt ut. Men jag gissar att det inte var Shrimps som lockade utan efterrättsmenyn. Den såg super ut.

    SvaraRadera