måndag 17 december 2012

Finals

sitter och diggar till den har laten! som elin min van la ut pa sin blogg har om dagen!


I dag va jag bara i skolan i en och en halv timma da det ar finals denna veckan! det ar nastan som nationella, eller ja det ar ett stort slutprov pa allt man gjort i den klassen. I dag va det US history, haha vet inte hur det gick, det va 99 multiple choice fragor, vilket  i bland ar valdigt skont och latt, men vissa fragor ar typ alla alternativen samma, haha men ja det spelar ju faktiskt inte nan roll om jag failar helt! hehe kanns konstigt att saga men samtidigt valdigt skont! ingen betygangest har inte, men maste erkanna att det ar svart att inte bry sig. i dag va det slutprov i period 1 och tva, i mon 3 och fyra, och sa vidare tills torsdag! efter provet gick jag till gymet och nar jag kom hem bakade jag en kaka! nu ska jag forsoka plugga lite till mitt engelska prov.

igar gick familjen och jag och sag sound of music i en liten teater i Littleton, va precis som nar du mormor tar med oss pa dem i skovde! ah saknar det!:) alltid sa mysigt och bra!

jag alskar sound of music och det va jatteeeebraaaa!!:)

ha det bast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar