söndag 16 december 2012

hejhopp

igar gjorde jag inte sa mycket, forokte plugga lite US history infor finals, men jag vet inte vad som ar fel, har typ glomt av hur man pluggar sa ja jag fick inte ut sa mkt av det utan i stallet kollade jag pa senaste avsnittet av New Girl! oh assa det ar den basta serien ever! sen ja vad gjorde jag, haha typ ingen tmen kvallen avslutades med Step up, girls just want to have fun och 3 avsnitt av blue water high med Justine! haha.... :)) fem timmars tvtittande.. haha men det va roligt! svart att sitta still ville bara borja dansa!! eftersom mitt pluggande gick sa bra i gar ska jag forsoka ta tag i det idag i stallet och hinna med en svang till gymet och sen kolla lite mer film! hehe yey!
I fredags pa guitar lektionen larde jag mig tipp tapp! haha och justine larde sig luckiest girl!
Nu ska jag kolla pa julkalendern! ah jag ar sa hilma glad att lillan, iiiiivaaaar och leif ar med i ar! haaha
kraM!

 tycker att ni ska ta en titt pa denna lilla film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar