måndag 19 november 2012

tjenare!

heeeeejjj.... jag somnar snart har framfor datorn i bibblan! lang dag med massa prov och badminton spelande. bara en lektion to go! matte! jihoo!... i alla fall igar kvall spelade jag och shane pingis nere i kallarn. vi har ett stort air-hockey bord  men i gar la vi pa pingisbordsskiva och spelade! haha vi hade det jatteroligt, vi avslutade med en match! vilken math!! haha sa jamt, vi vann varannan boll och ja det kanns tufft att erkanna att jag forlaorade, 24-22! ... haha men det va nicce, vinner over honom i kvalll ska ni se!
 haha idag i min gymklass larde jag lite folk att saga ska jag fritera mor din pa norska ! det va roligt!
ha det bast!~

1 kommentar:

  1. Det är bra Ellen kräv en snabb revansch!
    Nu för tiden används ditt pingisbord mest som trimbord mnär hundarna ska klippas.
    Alma vill ta det till landet, kanske bra ide att spela ute. Morfar har ju ett stort bord, pongis är så kul. Alma tar med sig racket till skolan nu.

    På torsdag flyttar Lilla Doris, det kommer bli tomt utan henne, men hon kommer tillbaka i januari!
    Kram

    SvaraRadera