onsdag 14 november 2012

sumobrottare


Mamma, den har bilden ar till dig! for just nu har jag min lilla sumobrottaretoffs, som du gillar sa mkt! haha
free

Ja, vad hander annars da, jo tiden gar alldeles for fort, kan knappt fatta att jag redan har varit har i 3 manader, sa 7 more to go! :) just nu ar jag super excited infor thanksgiving som ar nasta torsdag, behover bara ga till skolan mandag och tisdag och sen ar jag ledig! och sa blir det mycket mat och gosaker och manniskor! Sa ja jag langtar! :)) ha det bast!

2 kommentarer:

  1. Du ska veta att jag saknar min sumbrottare!
    Här hemma är det nog mest jag som liknar en sumobrottare, då tänker jag inte närmast på frisyren tyvärr!!! Kroppen är mer lik!
    Ska köpa nytt Sportlife kort snart!!

    Vill att du söker på Sverige England matchen som spelades igår, Zlatan var HELT OTROLIG!!!! Gjorde 4 mål var av en cykelspark som nu benämns som ÅRHUNDRADETS MÅL!

    Visa Shane!

    SvaraRadera