måndag 5 november 2012

"assa jag akte till Ikea, jag dog nastan...."

forsoker ladda upp en film men det gar inte sa kanske att den komme innom en snar framtid
har far ni en annan film sa lange.

jag och vida bakar sydafrikanska koeksisters med Shona, min vardmammas van.

 


annars hander det inte sa mkt har, ledig i morgon da varan skola ska anvandas som voting lokal.
det sager man ju inte nej till! ska bli skont nar det ar over for hjap vad mkt skitreklam det ar over allt hela tiden...

sitter och lyssnar pa handerna mot himlen,  saa bra!  gillar att lyssna pa svensk musik lite da och da.!:) ta och lyssna pa den vetja och las  lite fragor och kommentarer jag fatt har an sa lange:

  • "har ni Mcdonalds i sverige? serverar de isbjornar?"
  • "va har ni inte isbjornar, tror er inte, ska kora google earth och ga igenom hela sverige tills jag hittar en.."
  • "har ni Ikea i sverige?"
  • "blir ni arga nar vi uttalar det fel?"
  • "hatar ni svarta?"
  • "kan du lara mig svordommar?"
  • kille i gym klassen: "assa jag akte till ikea i helgen, jag at swedish meatballs, potatismos och lingon sylt, jag dog nastan..."
  • jag: aha okej... det va inte bra..."
  • "assa det va saaaaaa gott, sa himla gott, va sa gott sa jag nastan dog" -saa soot ar han, liten freshmen som sager "hej jag heter.." varje gang nu

1 kommentar:

  1. Hahahahah isbjörnar och Ikea.... Amerikaner alltså

    Låter som att du har det fint :) kram på dig

    SvaraRadera