onsdag 14 november 2012

jag har hittat var alla snygga killar haller hus!

och nej det ar inte i A&F, dessa killar vet battre an att jobba dar! okej jag ska ta det fran borjan! jag och pappa glen akte for att shoppa lite sa har pa kvallsqvisten! Sa vi drog till Costco, ett stort varuhus som man maste vara medlem i for att kuna handla dar, det ar enormt och saljer allt mojligt, och det mesta , tex mat kan man kopa i extra stora forpackiningar!  och nej det va inte pa costco jag hittade alla snyggingar, ne dar va det bara sota gamla gubbar som jobbade, det enda vi hittade va maaat! I alla fall jag ville baka lite och behovde pumpakarnor och linfron sa vi drog till whole foods market! omg jag alskar den affaren! hela atmosfaren och allt du kan kopa dar ar sa braa sa braa men det basta av allt ar de som jobbar dar! vi skulle fraga va vi kunde hitta det vi sokte och gar fram till en kille som star pa en stege och har ryggen till, o herre gud nar han vander sig om, om jag hade varit pa den stegen hade jag fallit pladask ner pa golvet, vilken snygging! haha och han va inte den enda, vart jag an gar, killen i kassan, alla va snygga, utom mojligtvis killen bakom fiskdisken... men resten av dem! mmmm defenitivt ett stalle att aka tillbaka till!! Abercrombie killar slang er i vaggen, nu ar det whole foods killar som galler! hehe

2 kommentarer:

  1. Underbart!! Detta kan vara anledning nog för att skaffa sig ett matintresse!!
    Tror du att vi kan importera några till PRIMA, de har ju inte direkt några snyggingar att skryta med!!!!
    Hoppas du år bra och att vi snart kan prata igen!
    Kram mamma

    SvaraRadera