måndag 4 juni 2012

JUMP - go ahead and jump

Hej Hopp,

Idag hade jag en trevlig liten chattkonversation på skype med min host dad GLEN och Sister Justine :)
Det var jätteroligt att få skriva till de direkt (har bara mailat med de innan) så vi hade ett lite smalltalk om fotboll, skolan och sommarlovet och sen bestämde vi att vi skulle skypa nu på torsdag! :) Looking forward! as glen said.

Trodde egentligen vi skulle skypat i kväll så när jag fick reda på att vi skulle göra det tidigare i dag fick jag en liten energikick och kunde knappt fatta att det va sant. Det kändes på nåt sätt så spännande för även i fall jag nu i några, ja vad blir det jo i 1 månad och 13 dagar har vetat vad det är för familj jag ska till och har skrivit till de senaste veckorna så har jag inte riktigt fattat att det är på riktigt det här. och ja så jag fick en lite påminnelse att ellen det är din amerikanska familj, som du ska bo hos hela nästa år och jaa lalala och jag blev jättepositiv och gladnervös! hehe fast jag tror inte jag kommer fatta vad jag har gett mig in på för ens efter kanske några veckor där, eller kanske inte förrän jag är hemma i kära sverige igen. vem vet. men nu nu är jag såå glaad och längtar som bara den, längtar till det jag egentligen inte har fattat vad det är ännu. 




2 viktiga saker kvar att göra innan avresan 9 Augusti:

  • 16-17 juni Förberedelseläger Stockholm Bosön
Under helgen kommer det självklart vara flera spännande och roliga aktiviteter, men du kommer även dela med dig av tankar inför resan, förväntningar på året, lära känna de andra som ska åka och mycket annat. Vi lovar dig en kul helg!

  • Åka till Stockholm igen för att söka visum på amerikanska abassaden, redan fyllt i hela visumansökan på nätet men i stockholm väntar intervju med amerikanare.

häär är en mycket fin musikvideo som i alla fall får mig på bra humör, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar