onsdag 8 augusti 2012

1...åh herre min skapare, tror jag spricker snart

gif creator online
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1...



Jag har varit så lugn, så lugn så... ja ända fram till i kväll, föst nu förstår jag vad som ska hända, eller egentligen inte nu heller men nu nu är jag såå nervös så det finns inte. det är en så konstig,läskig och samtidigt så underbar känsla, jag tror jag spricker snart, av iver, förväntan och nervositet. hjälp hjälp hjälp!! dagen jag väntat på i ett år är snart ( ja om 75 min) inne. jag tor jag dör! NU om bara några timmar sitter jag på planet som ska ta mig på mitt livs äventyr! ska gå och lägga mig snart men tror det kommer va omöjligt att somna, går och sätter mig och myser med min familj istället. Nästa gång jag bloggar sitter jag i mitt hus i Colorado, Colorado som i USA som på andra sidan Atlanten. o hjälp nu hoppas vi att allt går bra, på återseende ! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar