onsdag 29 maj 2013

Memorial Day

I sondas akte vi till Glenwood springs!! sa vackert! Vi borjade med hiking till hanging lake! min nya favorit hike! alla som aker till colorado rekomenderas att ga pa denna hike!!



 haha btw turen borjar med att jag hor 4 norman prata sitt glada sprak! blir alltid glad nar jag hor lite skadinaviska! eheh jaja ni forstar min "svenska"










sen va vi totta sa vi akte till vart hotell och tog oss en tupplur. efter det akte vi till en hot spring!  varldens storsta hot spring pool! det va valdigt trevligt men nu luktar min bikini prutt...

Nasta dag sa akte vi till en adventure park uppe pa ett berg, sa vvi va tvugna att ta en gondola upp! vi akte alpine coaster, jattekul man satt i en lite gul sak och bestamde farten sjalv! 

 och sen va ja ju bara tvungen att gunga i e giant swing, ut over the canyon

vi kolla oxa pa en 4D movie dar satena rode sig och man fick vatten sprejat i facet! vi tog ocksa en tur en cool grott! En mkt rolih helg!!


3 kommentarer:

  1. Åhh vad kul det ser ut! Ser ut som ni har det jätte mysigt!! Linnéa H

    SvaraRadera
  2. Vilka bilder! Måste varit fantastiskt vackert och mycket att uppleva./Kerstin

    SvaraRadera
  3. För det första åh va fint de ser ut serriii för de andra jag åkte sån rohdell bahn när jag vr i Tyskland de va så kul och för det tredje fin sär skriv ningar el en

    SvaraRadera