onsdag 24 april 2013

prooooooooommmmM!!

 
(lyssna och las)

Da ska ni fa hora lite om balen, eller Prom! som man sager har i amerikat! Forst maste jag saga att min snala sida som jag har fatt fran pappa kom fram... :) jag kande inte for att spendera superdupe mkt pengar pa balklanning, middag och transport.

Jag , Vida och Dani gjorde var lilla egna tolkning av prom. sa dagen borjade med att de kom over till mig och sa fixa vi oss! har och smink. sen bar det av till Daniels Park for att ta kort! :)

(bilder kommer)

Sen nar vi kom hem igen sa hoppa vi ur vara klanningar och bytte om till vanliga klader:) och borjade laga mat! mmm Tacopaj! haha riktig prom mat assa! (eller inte men gott som attans va det!) sen behovde vi ta en pause och vila magen som stod ut!















Sjalva dansen som vi sen akte till va ja vad ska man saga ineresing (uttalar inte t:na har i colorado) och ja det va jatteawkward. ni ser har i usa star man bara och gnider sig mot varadra... och ja jag fick lite panik nar man fick ogonkontakt men en tjej eller kille i min klass som stod och grida och sag helt borta ut och almant efterbliven. 


onskar lite att jag levt pa 70talet nar jag steg in i hotellet pa prom....

men seeeeeeen blev det battre ska ni veta! det va ju dags for afterprom!! :) sa vi akte hem fran det valdigtvaldgthimlanssuoertrevliga dansen for att byta om till yoga pants och t-shirt. och vi akte till......

(fortsattning kommer)


KRAM!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar