söndag 25 mars 2012

Fortsatt Lyckorus

Natten mellan tisdag och onsdag drömde jag att jag fick min värdfamilj, jag var väldigt glad när jag vaknade och gick direkt in på mailen för att kolla om detta besked även hade hänt i verkligheten, men som sagt det var  bara en dröm...

min lediga onsdag gick ut på att stup i kvarten kolla mejlen men icke sa nicke inget intressant där inte

meen sen, lite senare på kvällen, då jag faktiskt hade gett upp hoppet, hade faktiskt ett mejl med ämnet "du är placerad" trillat in i inkorgen och låg där och väntade på att klickas upp av mig.

åhh gud vilken chock jag fick, detta trodde jag inte skulle hända förrän typ kanske 3 veckor innan jag skulle åka. Jag ropade på mamma och jag var så spänd och förväntansfull att jag knappt vågade öppna och läsa det.

jag klickar upp det och får reda på det här:


  • Jag kommer flytta till COLORADO!! (så häftigt)
  • Bo hos familjen CUNNINGHAM, betsående av mamma Laurie, pappa Glen (haha älskar att han heter glen!) Shane min lillebror som är 96:a (så glad har ju alltid velat ha en bror) och lillasyster Justine 99:a (jättesööt) + en hund och en katt :)
  • Jag kommer gå på Rock Canyon High school 
  • och mycket mer!

Jag blev så glad att jag börja gråta floder, heheh jag kan inte beskriva känslan men ååhh vad jag blev glad. Jag kunde bara släppa allt och njuta av nyheten, jag kände en sådan lättnad och blev samtidigt så förvånad. 
för allt det här med usa har känts så långt borta, det har bara känts som att det är en dröm och att det faktiskt inte kommer hända, men nu, nu har jag kommit ett steg närmare verkligheten, jag har fått min familj och nu är verkligen allt klart! jag vet när jag ska åka, vart jag ska åka, till vilka jag kommer! 


åhh det är så underbart!! jag har fått den mest perfekta matchen, min familj verkar så mysig och de älskar att  sporta och hitta på roliga saker och nu, nu vet jag att jag kommer få vara med om ett fantastisk år!!

Nu kan jag bara luta mig tillbaka börja bygga upp en relation med min familj på andra sidan Atlanten.

Det är fortfarande några månader kvar innan jag ger mig av men min resa har redan börjat.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar